Хотел Европа, Слънчев бряг
Menu

ХОТЕЛ

 Често задавани въпроси за Европа хотел

Как да стигна до “Европа хотел и казино“, курортен комплекс Слънчев бряг?

Ако се затруднявате да ни откриете, свържете се с нас на телефон +359 55 422 729

Какви са часовете за настаняване и часовете за напускане на хотела?

По стандарт настаняване се извършва след 14:00 ч., а напускането на стаята е необходимо да бъде до 12:00ч. Ако желаете да останете в стаята си след обявения час за напускане, моля свържете се с хотелска рецепция, набирайки 9 от телефона в стаята си или на телефон +359 55 422 729, за да проверите възможностите и тарифите за престой.

Какви документи е необходимо да представя на хотелска рецепция при настаняване в хотела?

Като гост хотела трябва да представите валидна лична карта или паспорт, за да се регистрирате. Ако се настанявате през туристическа агенция, заедно с личния си документ трябва да ни представите и ваучер за Вашата резервация

Има ли специални оферти и промоции и как мога да ги получавам?

Да, периодично изготвяме специални оферти и промоции, които можете да разгледате в нашата страница „Оферти“.  Можете да получавате всички нови оферти директно във Вашата пощенска кутия като се абонирате за нашия бюлетин по-долу в полето.

Има ли безплатен паркинг за гостите на хотела?

Да, „Европа“ хотел и казино разполага с безплатен паркинг, който може да се ползва от всички гости за времето на Вашия престой. За допълнителна сигурсност на автомобилите Ви е осигурена денонощна паркинг охрана.

Разрешен ли е престоят в хотела с домашни любимци?

Забранено е влизането и престоят с домашни любимци в хотела.

Разрешено ли е пушенето в стаята?

Пушенето в стаята е забранено, но всяка от тях разполага с балкон, където пушенето е позволено.

Има ли стаи за пушачи?

Европа хотел и казино не разполага със стаи за пушачи. На балкона, както и на всички открити помещения пушенето е разрешено.

Къде и как мога да съхранявам ценните си вещи, документи и пари докато съм гост на хотела?

Във всяка от стаите на „Европа“ хотел и казино има безплатен сейф с код, който можете да използвате по време на престоя Ви. В случай на необходимост, пиколото на хотела ще Ви окаже съдействие за програмирането му.

Има ли безжичен интернет в хотела?

Да, осигурен е безжичен интернет на територията на целия хотел, включително във всяка от стаите. Ползването му е безплатно и неограничено.

Имам специален повод и желая да изненадам близък. Към кого да се обърна?

За нас е удоволтвие да съдействаме в организирането на специална изненада за Вашите близки и любими хора. Моляим Ви да се свържете с отдел „Връзка с гости“ на телефон +359889801989 и ще Ви предложат избор между красиви цветя, шоколадово изкушение и други невероятни изненади.

Мога ли да използвам стая за багаж в хотела?

Да, можете да оставите багажа си за съхранение в стаята по всяко време. Моля обърнете се към екипа на рецепция за съдействие.

Имате ли детски кошари за стаите?

Да, разполагаме с детски кошари за стаите. За да заявите такава моля свържете се с хотелска рецепция на телефон +359 55 422 729 или с Вашия тур оператор, за да подготвим такава за стаята Ви.

Има ли на разположение сешоар в стаите?

Да, всяка от стаите е оборудвана със сешоар в банята.

Има ли банкомат в хотела?

В хотела има банкомат, който е на разположение за всички гости на хотела. 

Има ли обменно бюро в „Европа хотел и казино“?

Да има, можете да ползвате услугите на обменното бюро, което се намира вдясно от централния вход на хотела.

Абонирайте се за актуалните ни оферти
Моля, въведете валиден имейл
Благодарим Ви, че се абонирахте за нашия електронен бюлетин